شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود با دقت ملاحظه و مطالعه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت شرکت بازرگانی جهان فولازاینده رود و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود از سوی کاربر است.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

 

تعریف کاربر

مصرف کننده یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ایجادحساب درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از فروشگاه اینترنتی شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود اقدام نماید.

 

مراحل ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود

1-تقاضامند است،کلیه تامین کننده ، مصرف کننده و یا بازدید کننده ها جهت دریافت خدمات اینترنتی نسبت به ایجاد حساب کاربری در دامنه شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود اقدام نمایند.

2- درصورتی فرم ثبت سفارش برای مصرف کنندگان فعال می گردد که ایجاد حساب کاربری در دامنه شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود صورت گرفته باشد.

3-پس از تکمیل فرم ثبت سفارش وا رسال، درخواست توسط واحدبازرگانی بررسی و جواب آن ارائه می گردد.

4-انتقال وجه ازطریق درگاه اینترنتی باید قبلاً با تایید فروشگاه اینترنتی شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود انجام پذیرد.

5- انتقال وجه ازطریق درگاه اینترنتی می تواند با شرایط مندرج دراستعلام قیمت صورت گیرد. پس ازبررسی ثبت سفارش توسط واحد بازرگانی،نسبت به صدور استعلام قیمت اقدام می گردد،فلذا درصورت انتقال وجهی بابت پیش پرداخت البته با توافق طرفین ازطریق درگاه اینترنتی میسر می گردد.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) ، تماس تلفنی ویا کتباًبه درخواست شما پاسخ دهد. همچنین اطلاعات مندرج درفرم ایجادحساب، تنها اطلاعات واقعی مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

توجه داشته باشید که 50002219938 و 30005090808165 تنها شماره‌‌ هایی است که شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود از طریق آن برای تامین کننده ، مصرف کننده ویا بازدید کننده های خود که فرم ایجادحساب راتکمیل کرده باشند،پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@jahanfolad.com اطلاع دهید.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت شرکت بازرگانی جهان فولادزاینده رود ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

keyboard_arrow_up